PROGRAM UKHWAH ..

 Pelajar ijazah pengurusan perniagaan semester 4 kolej Universiti Insaniah sekali lagi berjaya melaksanakan program ukhwah yang bertemakan " jauh perjalanan ,luas persaudaraan" selama 2 hari 1 malam.

Air Terjun Sedim, Kulim dan Baling menjadi lokasi hari pertama para peserta untuk memulakan ekspidisi mereka. Bermula jam 10 para peserta memulakan ekspidisi ke Sedim dengan menaiki motosikal secara berkonvoi beramai-ramai dengan mengambil masa hampir 2 jam .

Para peserta menghabiskan masa hampir 5 jam di sana dengan pelbagai akiviti menarik yang diadakan.

Tepat jam 7 malam para peserta meneruskan perjalanan ke Baling dengan lokasi kolam air panas Ulu Lenggung menjadi lokasi kedua mereka. Lokasi kedua ini menjadi kemuncak untuk program kali ini dimana para peserta melaksanakan beberapa aktiviti antaranya usrah halagah, hati ke hati dan muhasabah kehidupan. Para peserta juga mengambil kesempatan dengan mandi air panas bagi menghilangkan letih setelah menempuh perjalanan yang jauh.

Lokasi Penaga menjadi pilihan terakhir para peserta bagi melangkapkan ekspidisi kali ini.

Di samping itu juga, para pelajar diploma akaun juga melengkapkan cuti semester ini dengan lawatan ke kuala Lumpur dan Melaka selama seminggu.

No comments:

Post a Comment