5 PEMAIN SKUAD BBA FC DILAMAR KELAB PILIHAN MPM



Alor setar ,25 .skuad futsall pilihan mpm telah berjaya mendapatkan khidmat 5 pemain  bola sepak skuad bba fc untuk memperkuatkan pasukan tersebut dalam kejohanan piala fa .

Pasukan bba fc yang sebelum ini menarik diri dari kejohanan bola sepak sukan integrasi kuin rela melepaskan kelima-lima pemain tersebut bagi menguatkan skuad pilihan mpm pada musim ini.

Dari sumber yang baru diterima 2 daripada 5 pemain tersebut ialah penyerang berbisa bba fc dan penjaga gol mereka iaitu zul jamal dan mutawali. Namun rahsia 3 lagi pemain yang bakal menyarung jersey pilihan mpm masih menjadi tanda tanya.

Pasukan pilihan mpm juga bakal memulakan saingan piala fa dengan bertemu pasukan Sudan esok dimana kekuatan sebenar pihak lawan masih menjadi misteri kepada pilihan mpm.

Meskipun begitu, pilihan mpm tetap yakin mampu menewaskan pasukan yang masih belum diketahui kekuatan sebenar itu kerana dibantu oleh kelima-lima bekas pemain bba fc yang dilihat berpengalaman dan mampu membawa pilihan mpm melangkah lebih jauh dalam edisi pertandingan kali ini.

Perlawanan akan dimulakan jam 8 pagi di komplek sukan suka menanti dimana ia membabitkan 32 pasukan yang akan berentap dalam pertandingan kalah mati kali ini.

Skuad pilihan mpm mensasarkan untuk layak ke separuh akhir buat julung pertama kalinya.

No comments:

Post a Comment