BBA FC SEDIA KEMBALI

Alor Setar 2 hb 2011 Setelah sekian lama menyepi dalam kencah bola sepak K.u.i.n kini pasukan Bba fc sedia untuk kembali dengan mengadakan satu pelawanan persahabatan tidak lama lagi.

 Terdahulu , pasukan tunggal dari ijazah sarjana muda pengurusan perniagaan ini telah mengambil keputusan untuk " berdiam seketika" akibat dari masalah kewangan yang melanda pasukan.

Kini,  Bba fc sedang merangka satu perlawanan persahabatan bulan ini tetapi belum memutuskan pasukan yang bakal menjadi lawan mereka . Keputusan menarik diri dari sebarang kejohanan dan perlawanan persahabatan sebelum ini dilihat menjejaskan prestasi pemain yang kurang didedahkan dengan perlawanan kompentetif dan ia memerlukan masa untuk bba fc kembali sebaris dengan pasukan-pasukan handalan lain.

Sebelum ini Bba fc telah mengatur perlawanan persahabatan dengan sebuah pasukan kelab iaitu Somalia fc tetapi perlawaan pasukan ini telah ditolak atas faktor-faktor tertentu.

Dalam masa yang sama Somalia fc turut membelasah sebuah pasukan luar iaitu Trumph point dari Kuala Kedah 10-0 sewaktu  perlawanan persahabatan mac lalu. Perlawanan yang berlangsung di stadium mini k.u.i.n itu sebagai langkah kelab itu mengekalkan rentak kemenangan  selaku juara bertahan selepas menjadi johan dalam sukan bola sepak K.u.i.n.

Peluang untuk mengadakan perlawanan persahabatan dengan pasukan dari Afrika itu tidak terhenti setakat itu sahaja kerana pasukan lawan mereka itu bakal memberi kata putus lain sekiranya bersedia untuk mengharungi perlawanan ujian dengan Bba fc.

Jika perkara ini menjadi kenyataan ,pertemuan Bba fc dan Somalia fc bakal diadakan pada bulan depan .  ~ sumber dari m4

No comments:

Post a Comment