BBA FC DAN SOMALIA TUNDA PERLAWANAN, INFO LANJUT PENYERTAAN SUKAN PESKO


Perlawanan persahabatan pada hujung minggu ini yang membabitkan pasukan yang boleh disignifikan "abang" dan " adik" terpaksa dibatalkan.

Pertemuan diantara Bba fc dan Somalia fc pada jumaat ini terpaksa ditunda disebabkan memberi laluan kepada pasukan Ragbi K.U.I.N untuk mengadakan latihan yang turut dijadualkan pada jumaat ini.

Meskipun begitu, perlawanan penting ini akan diganti pada tarikh yang akan diputuskan dalam perbincangan diantara kedua-dua pasukan kelak.

Penundaan perlawanan ini membuka ruang luas kepada Bba fc bagi mempersiapkan pasukan sebelum "diuji" sepenuhnya oleh pasukan yang acap kali menjuarai kejohanan Sukan Integrasi K.U.I.N sebelum ini.

Bba fc pada sebelum ini dilaporkan mempunyai masalah dari segi pasukan apabila dilihat tidak dapat menggunakan beberapa tonggak penting atas beberapa faktor tertentu.

Justeru, tarikh rehat yang agak lama pastinya ingin digunakan oleh kedua-dua pasukan untuk melakukan "sesuatu" sebelum bermulanya perlawanan tersebut.

Sementara itu, Kejohanan pesta kovokesyen ( PESKO ) yang membabitkan acara futsal akan berlangsung pada sabtu minggu ini.

Oleh itu, bagi setiap penuntut K.U.I.N yang berminat untuk menyertai kejohanan ini masih boleh mendaftar pasukan masing-masing pada hari sabtu ini bertempat di padang kampus induk Mergong pada jam 8.00 pagi.

Yuran penyertaan setiap pasukan hanya dikenakan dengan bayaran serendah rm 10.

Selain pertandingan Futsal acara seperti badminton, bola tampar dan lain-lain turut dipertandingkan .

Borang penyertaan boleh diperolehi di koperasi atau bilik MPM kampus induk dan sebarang pertanyaan serta maklumat boleh terus menghubungi setiap AJK pelaksana di nombor telefon yang tertera pada borang pertandingan.




No comments:

Post a Comment